Bunq-topman Ali Niknam zegt de kritiek van slachtoffers van phishingfraudeurs op de klantenservice te begrijpen. Onlangs berichtten NOS en NRC dat phishingaanvallen vaak succesvol zouden zijn bij de onlinebank, waarbij gedupeerde klanten ook meldden moeilijk contact te kunnen krijgen met medewerkers van de jonge bank. Read More
Related Posts
Fraude in Genkse Limburghal opgelopen tot 165.000 euro, herstelplan dringt zich op
…fraude. foto: Fred BreulsFraude in Genkse Limburghal opgelopen tot 165.000 euro, herstelplan dringt zich opDe fraude … rekeningnummer van de leverancier veranderd.” De fraude kwam… BronFraude in Genkse Limburghal opgelopen tot 165.000 euro, herstelplan dringt zich op
Een klassieke fraude: de graaiende boekhouder
- Fraude
- door accountant.nl
…fraude: de graaiende boekhouderHet is altijd leuk om colleges met iets actueels te beginnen. Op mijn vakgebied, fraude … moeilijk: iedere dag verschijnen er items… BronEen klassieke fraude: de graaiende boekhouder
Voor 166.000 euro gefraudeerd door voormalig directeur van Limburghal: bijna 140.000 euro meer dan…
…vorig jaar per direct ontslagen vanwege fraude. Aanvankelijk werd ontdekt dat er voor een bedrag van bijna 27.000 euro was… Read More