Minister Van Weel (JenV) stuurt de Tweede Kamer het onderzoeksrapport ‘Radicale reclame op sociale media’ van het Nederlands Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving (NSCR) in opdracht van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Datacentrum (WODC). Het rapport gaat over onderzoek naar online rekrutering door en voor extremistische groepen. De minister gaat in op de bevindingen uit het rapport en geeft zijn beleidsreactie.Kamerbrief met beleidsreactie op WODC onderzoek over radicale reclame op sociale media Read More
Home » Kamerbrief met beleidsreactie op WODC onderzoek over radicale reclame op sociale media
Kamerbrief met beleidsreactie op WODC onderzoek over radicale reclame op sociale media
Related Posts
‘De kans is groot dat deze aanslag een hoofdrol gaat spelen in de verkiezingscampagne’
…kerstmarkt: dat kan iedereen overkomen. De terreuraanslag die in 2016 plaatsvond op de kerstmarkt van Berlijn, met 13 doden…Read More
LIVE. 200 gewonden en 5 doden, onder wie kind van 9 jaar na aanslag Duitse kerstmarkt
- Terrorisme
- door hln.be
…door centrumBij een vermoedelijke terreuraanslag op de kerstmarkt van de Duitse stad Maagdenburg is vrijdagavond een auto…Read More
Expert na nieuwe terreur in Duitsland: “Aanval past in een patroon dat we al een tijdje zien”
- Terrorisme
- door gva.be
…niet op mijn lijstje”, aldus de Duitse terrorisme-expert Peter R. Neumann op X.Eclectisch geheelOok veiligheids- en… Ik ken dan ook geen tweede geval zoals deze… BronExpert na nieuwe terreur in Duitsland: “Aanval past in een patroon dat we al een tijdje zien”