De Kansspelautoriteit deed marktbreed onderzoek naar cashback-bonussen. De uitkomst van dit onderzoek is reden om deze definitie te verduidelijken en voortaan te spreken over ‘een bonus op basis van verlies’. Het wordt per direct gehandhaafd. Lees verder: https://t.co/lAJUyehhEG— Kansspelautoriteit (@Ksa_Nederland) February 1, 2024 Read More
@Ksa_Nederland: De Kansspelautoriteit deed marktbreed onderzoek naar cashback-bonussen. De uitkomst van dit onderzoek is reden om deze definitie te verduidelijken en voortaan te spreken over ‘een bonus op basis van verlies’. Het wordt per direct gehandhaafd. Lees verder:
Related Posts
Gokje wagen? Weet wat je kansen zijn! Telegraaf interviewde econoom Joost Poort: “Voor de doorsnee loterijdeelnemer zijn winkansen te vinden, maar het is niet eenvoudig. En wat je vindt, werpt vragen op. Want kunnen mensen een winkans van 1 op 10.000.000 inschatten?” Lees verder:
Gokje wagen? Weet wat je kansen zijn! Telegraaf interviewde econoom Joost Poort: “Voor de doorsnee loterijdeelnemer zijn winkansen te vinden, maar het is niet eenvoudig.… BronGokje wagen? Weet wat je kansen zijn! Telegraaf interviewde econoom Joost Poort: “Voor de doorsnee loterijdeelnemer zijn winkansen te vinden, maar het is niet eenvoudig. En wat je vindt, werpt vragen op. Want kunnen mensen een winkans van 1 op 10.000.000 inschatten?” Lees verder:
VDVI B.V. krijgt AFM-boete van €3 miljoen wegens marktmanipulatie
De Autoriteit Financiële Markten (AFM) heeft op 20 augustus 2024 aan VDVI B.V. een boete van €3 miljoen opgelegd wegens marktmanipulatie. VDVI is een financiële… BronVDVI B.V. krijgt AFM-boete van €3 miljoen wegens marktmanipulatie
Zeer vereerd en trots dat onze Cruks-campagne door Adformatie tot een van de 24 beste campagnes van 2024 uitgeroepen is! https://t.co/dumaE9bZ1p pic.twitter.com/GBcdxUu75O
Zeer vereerd en trots dat onze Cruks-campagne door Adformatie tot een van de 24 beste campagnes van 2024 uitgeroepen is!https://t.co/dumaE9bZ1p pic.twitter.com/GBcdxUu75O— Kansspelautoriteit (@Ksa_Nederland) December 20,… BronZeer vereerd en trots dat onze Cruks-campagne door Adformatie tot een van de 24 beste campagnes van 2024 uitgeroepen is! https://t.co/dumaE9bZ1p pic.twitter.com/GBcdxUu75O